Richting Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Renee Jetten - WaarBenJij.nu Richting Kuta - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Renee Jetten - WaarBenJij.nu

Richting Kuta

Door: Martin en Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

17 Oktober 2012 | Indonesië, Kuta

Na vroeg ons ontbijt te hebben gehad gingen we op weg naar kuta, we wouden natuurlijk niet direct gaan, we wouden langs het waterpaleis in ujung wat natuurlijk totaal niet op de weg lag, maar ja toch maar gaan!! De lange rit 3,5 uur naar hjet waterpaleis was mooi, kwamen door een erg droog landschap waar soms nog een vulkaan uitbarst, zodoende lagen er overal grote lava stenen.. Na het verkeerde maar wel heel mooie waterpaleis bezocht te hebben besloten we door te gaan, martin had op tv een waterpaleis gezien waar je over het water kon lopen en je zonden kon weg wassen in het water van de ganges, helaas... Dit waterpaleis was van de koning.

De chauffeur bracht ons naar een restaurant in candidassa waar we heerlij gegeten hebben, wel aan prijs voor hier, martin had garnalen met rijst, renee eend met rijst.. na twee lekkere biertjes was het tijd om naar kuta te gaan, lekker ingekakt in de auto vroeg de chauffeur nog of we naar een dorpje met woodcarving etc. wouden gaan, we dachten nee we gaan direct naar kuta..

De zoektocht naar de lonely planet is geeindigd, we vonden er 1 in een winkeltje, toen we vanochtend aan ontbijt zaten, zagen we in het hotel een nieuwere liggen deze hebben we maar gewisseld. kuta was erg leuk, druk druk en toeristisch, maar wel lekker gefeest om te beginnen in een soort bordeelen later naar andere hele foute tenten al met al hadden we heel wat drankjes op en lagen we er om 03.00 in , het is nu 8:35 in de ochtend en we gaan proberen de boot te halen in gillimanuk, we moeten eerst in een blauwe taxi naar ubung om daar een directe bus te nemen naar de boot die 4,5 uur duurt als we geluk hebben... gelukkig gaat de boot om het half uur 24 uur per dag.

liefs Martin en Renee

• 17 Oktober 2012 - 08:50

Mama Martin:

Ik heb jullie verslagen allemaal gelezen, wat een fantastische tijd hebben jullie, wat een onderneming, geniet ervan kinderen en pas goed op jezelf, ben benieuwd naar jullie volgende verslag, dikke kussen

• 17 Oktober 2012 - 08:50

Mama Martin:

• 17 Oktober 2012 - 13:24

Mama:

Ja Martin....en al had je hem gevonden...je kan moeilijk uren wassen!!!

• 17 Oktober 2012 - 13:26

Mama:

en.....ben al aan het zoeken!!
    Renee laat even weten vanaf wanneer je in Laos bent!!

• 17 Oktober 2012 - 13:26

Mama:

en.....ben al aan het zoeken!!
    Renee laat even weten vanaf wanneer je in Laos bent!!

• 17 Oktober 2012 - 20:10

Papa:

He tuig zie dat jullie je prima vermaken ik heb jullie reis verslagen gelezen
    klinkt allemaal top ga zo door bel nog wel deze of volgende week
    dikke kus papa