Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Jetten - WaarBenJij.nu Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Jetten - WaarBenJij.nu

Bangkok

Door: Renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

05 November 2012 | Thailand, Bangkok

mijn eerst avontuur in mijn eentje. ik vloog al erg vroeg vanuit jakarta naar bangkok. de vlucht verliep soepel. op het vliegveld heb ik taxi genomen naar het hostel, het hostel ligt in ligt gezellige buurt met veel winkeltjes, restaurants, stalletjes en backpackers. het ligt 2 minuten lopen van khao san rd.

ik ben samen met een nederlands meisje naar het wat phra kaew geweest of wel het emerald budha grand palace. hier hebben we een gids genomen die ons van alles heeft verteld over de tempel en de paleizen waar de eerst 5 koningen hebben gewoond. zo krijgt de emerald budhaa ieder seizoen een ander goed pakje aan!! dit word gedaan door de koning maar omdat deze in slechte gezondheid vekeerd word het nu door zijn zoon gedaan!!!
en iedere keer als er een nieuwe koning kwam dan bouwde hij er weer wat bij!!!! de laaste koning heeft zoveel ruimte gebruikt dat er voor de volgende geen plek meer is!!!!

de volgende dag zijn we op een tour geweest. eerst naar de floating markets. dit is op een rivier waar ze op bootjes spulletjes verkopen. helaas was dit erg touristisch geworden en was er weinig groente en fruit te zien maar voornamelijk prularia voor alle touristen. maar als nog een unieke ervaring!!

vervolgens ging onze trip verder naar the tiger tempel. hier kon je tijgers aaien en er mee op de foto!! wat een prachtige beest echt ongeofelijk wat een machtige beesten!!!

doordat mijn hostel vol zat moest ik wisselen van hostel!! helaas iets minder luxe maar wel erg gezellig!!!

groetjes
renee

  • 05 November 2012 - 07:42

    Martin:

    schat wat gaaf met die tijger!!! kus

  • 05 November 2012 - 09:04

    Dymph:

    wat leuk Renee, dapper hoor met die tijger, ook leuk om dingen met iemand anders te doen, wat zul je wijs terugkeren.
    Dymph

  • 05 November 2012 - 12:32

    Jacqueline Schuitemaker:

    Wat een prachtige foto's. Wel lef hoor, om een tijger te aaien!!

  • 05 November 2012 - 16:05

    Lisanne:

    Heel mooi en gaaf! Ben benieuwd naar de rest van je belevenissen...
    Het komt ook bij mij weer n klein beetje terug, wat n bijzonder land. Doe voorzichtig en luister naar je hart met verstand ;)

    Kusjes je nichtje

  • 05 November 2012 - 17:15

    Bart:

    Hoi Renee,
    Wat dapper zo in je uppie in dat grote Bangkok.
    Interessant hè dat boedhisme: mens- en dierlievendheid.
    En dan daarna nog ff een tijger aaien.
    Nog een dikke week en dan komt je mama je helpen aaien.
    Kijk goed uit en veel plezier.
    Kussen van Daniëlle en Bart en de poesjes van George (Gipsy en Tijger),
    met een speciale lik van TIJGER!
    Xxx

  • 05 November 2012 - 17:15

    Bart:

    Hoi Renee,
    Wat dapper zo in je uppie in dat grote Bangkok.
    Interessant hè dat boedhisme: mens- en dierlievendheid.
    En dan daarna nog ff een tijger aaien.
    Nog een dikke week en dan komt je mama je helpen aaien.
    Kijk goed uit en veel plezier.
    Kussen van Daniëlle en Bart en de poesjes van George (Gipsy en Tijger),
    met een speciale lik van TIJGER!
    Xxx

  • 05 November 2012 - 22:11

    Anouk:

    Hi meisje,

    Heerlijk die verhalen!
    Is het niet vreemd nu alleen te zijn, als in: afkicken? Gelukkig heb je alweer contact gemaakt en weer toffe dingen gedaan.
    Blijf schrijven en foto's plaatsen, super leuk om je zo op de voet te kunnen volgen!
    Straks met mama ook schrijven hoor, want die stoere mevrouw willen we ook volgen hihihi.
    Geniet lieverd!
    Liefs x

  • 06 November 2012 - 13:17

    Miek:

    He schat,

    Wat een super verhalen en gave foto's zeg!! Ziet er allemaal top uit!! Geniet lekker daar!
    Hier maar saai hoor:) Leuk om je verhalen te lezen en je foto's te bekijken! Jammer dat martin nu weer weg is maar alleen vermaak je je vast ook goed!

    Dikke kus miek

  • 06 November 2012 - 17:26

    Moon I Love You So Much:

    oh wat een mooie verhalen allemaal en vorral dat je een tijger mog en kan aaien
    maat wel jammer dat je naar een ander hostel moest maar ja dat kan gebeuren en ja het is alteit
    wel gezelig denk ik
    oke ik hoop dat je noch vijne dagen hebt en moon zegt i love you so much xxxx

    ps koele Email adres he he he
    hahahihi

  • 06 November 2012 - 17:36

    Moon:

    he heb net vandaag dus topo toets gedaan over z-w azie

    hat er helaas een 4 voor maar het waren er ook 40 platsen dus wel moeilijk
    maar mag het vrijdag op nieuw doen ik had 7 fout maar ik haal voor jou een 10 hoor
    en ik hat er een paar omgewisselt oeps maar ik weet ze nu al allemaal
    doei ik hoop dat je nog veel plezier krijgt in de komende maanden ik hoop tot snel i love you so much

  • 06 November 2012 - 17:54

    Boet:

    He met boet weet je wat ik gehaald heb mijn diploma joepi het is zwemvaardig 1

    goed he.Ik vond trouwens al je avonturen heel erg mooi en koel en spannend

    ok ik moet nu even mijn groente soep eten en daana mijn avond eten doei
    ps: het is groente soep jami
    ps: mis jij mama's kook kunsten

    xxxxkus joun broertje boet xx

  • 07 November 2012 - 20:38

    Edwin:

    Ik kreeg net deze site van je vader wat leuk zeg en wat een uitdaging.
    Maar kijk uit in die vreemde landen het lijkt zo veilig maar het is het niet.
    Toch hoop ik dat je er veel van kunt genieten en leuk dat mama ook langs komt.
    Nou ik lees het wel verder wat je allemaal schrijft in je verslagen.
    Dikke kus en veel plezier!
    Groetjes van familie van Grootel&Co

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Renee

Actief sinds 22 Sept. 2012
Verslag gelezen: 558
Totaal aantal bezoekers 13653

Voorgaande reizen:

22 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

08 Oktober 2012 - 27 Januari 2012

Zuid-Oost Trip

Landen bezocht: