Ayuttaya - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Jetten - WaarBenJij.nu Ayuttaya - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Renee Jetten - WaarBenJij.nu

Ayuttaya

Door: renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

14 November 2012 | Thailand, Bangkok

zondag ochtend om 9:00 hadden ik de boot van Kho samed terug naar het vaste land. vanuit daar ben ik met de bus naar bangkok gereden om in Bangkok de skytrain en de metro te nemen naar het treinstation om daar vervolgens de trein naar Ayuttaya te nemen. om vervolgens in Ayuttaya een TukTuk te nemen naar het hostel!!!
om 17:00 waren ik en Lisa dan eindelijk op onze heerlijk kamer met airco en en prive badkamer!!!!!!

de volgende hebben we fietsjes gehuurd n zijn we te fiets de oude ruines van de stad bekeken. we kwamen ook nog langs een olifanten taxi standplaats. waar je ritjes op een olifant door de ruines kon maken en een mandje voer voor de olifanten kon kopen om ze te voeren aan de kleine en grote olifanten.
dus wij een mandje gehaald met komkommers en mais!!!! en aan de olifanten gegeven. Super Cool!!!! het rijden van de olifanten bewaar ik nog even tot in chang mai!!!

de volgende dag hebben we bootje ovder de rivier om de stad gevaren waar we reglematig ergens werden gedropt om een tempel, ruine of andere bezienswaardigheden te bekijken.

al met al een geslaagde paar dagen in deze prachtige oude stad!!!

nu weer teug in Bangkok om morgen mama op te halen van het vliegtuis en dan met de nachttrein naar chang mai.

kuskus

  • 14 November 2012 - 13:29

    Annefleur:

    Mooie foto's en weer een leuk verhaal!!
    Heel veel plezier in Chang Mai!!
    xx Annefleur

  • 14 November 2012 - 14:32

    Papa:

    klinkt weer supper veel plezier met mama
    dikke kus papa

  • 16 November 2012 - 09:46

    Dymph:

    prachtig Renee, geniet van al dat moois samen met je moeder, doe haar mijn hartelijke groeten en maak er een mooie tijd van, dymph

  • 17 November 2012 - 20:20

    Moon Houd Van Juli :

    he hebben julli het goed samen. ik hoop dat juli vantastiche belevenissen hebben meegekaakt ( en krijgen )
    en wat een leuke dingen alle maal en ik mis julli heel erg er zijn 2 belangrijke mensen vn mij weg ik hou dit echt niet janger voor hoor ik word echt hellemaal ( blububuububl ) en hebben julli al mijn brief gelezen voor julli allebij maar doei ik ga naar d.o.c.e voor een feestje om half 9 begint het . ik hou van julli xxx

  • 17 November 2012 - 20:20

    Moon Houd Van Juli :

    he hebben julli het goed samen. ik hoop dat juli vantastiche belevenissen hebben meegekaakt ( en krijgen )
    en wat een leuke dingen alle maal en ik mis julli heel erg er zijn 2 belangrijke mensen vn mij weg ik hou dit echt niet janger voor hoor ik word echt hellemaal ( blububuububl ) en hebben julli al mijn brief gelezen voor julli allebij maar doei ik ga naar d.o.c.e voor een feestje om half 9 begint het . ik hou van julli xxx

  • 17 November 2012 - 22:41

    Monique,mark,& Max:

    Hai lieve schat!!

    Wat heerlijk om al je verhalen te lezen!! wat heb je het fantastisch! lekker genieten!
    Hier gaat alles lekker het gangetje. sinterklaas is vandaag binnen gekomen in het land en het is echt sint weer, dus geniet daar nog maar lekker van het zonnetje, de mooie dingen en natuurlijk het samen mama zijn.

    Lieve groeten en dikke knuffels ook voor mama
    Xxxx
    Monique, Mark & Max

  • 17 November 2012 - 22:41

    Monique,mark,& Max:

    Hai lieve schat!!

    Wat heerlijk om al je verhalen te lezen!! wat heb je het fantastisch! lekker genieten!
    Hier gaat alles lekker het gangetje. sinterklaas is vandaag binnen gekomen in het land en het is echt sint weer, dus geniet daar nog maar lekker van het zonnetje, de mooie dingen en natuurlijk het samen mama zijn.

    Lieve groeten en dikke knuffels ook voor mama
    Xxxx
    Monique, Mark & Max

  • 19 November 2012 - 18:38

    Ans En Henk:

    geweldig om samen met je moeder een poosje door dit prachtige land te reizen.

    geniet er van dit maak je mee als een droom.

    veel liefs samen wees voorzichtig en kom gezond weer thuis

    veel liefs van ons en een dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Renee

Actief sinds 22 Sept. 2012
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 13655

Voorgaande reizen:

22 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

08 Oktober 2012 - 27 Januari 2012

Zuid-Oost Trip

Landen bezocht: