Bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Renee Jetten - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Renee Jetten - WaarBenJij.nu

Bali

Door: Renee jetten

Blijf op de hoogte en volg Renee

13 Oktober 2012 | Indonesië, Lovina

Wat een mooi eiland! En wat een mooi huis!! Dot huis is zo luxe is niet normaal.. De staff is hier heel aardig en wordt super goed verzorgd. Ontbijt, lunch, diner en de bergen in met de jeep.. Werkelijk alles kan, dat wordt nog afkicken zometeen...

Nadat we vanuit Singapore waren aangekomen ( waar alles echt duur is) werden we opgehaald door een chauffeur van het huis, we waren al best vermoeid na de eerste vlucht ende hele dag in Singapore, het was nog een rit van ongeveer 2,5 uur eerst de berg omhoog en dan weer omlaag zei de chauffeur. Na een rit waar we toch wel wat bijzondere rijvaardigheid kunsten hebben mogen bewonderen. Kwamen we aan in de villa in lovina. Daar stond een heerlijk dinertje voor ons klaar, na dit del te hebben opgegeten zijn we maar snel naar bed gegaan!

De volgende ochtend werden we wakker, het eerste wat Martin deed was de slaapkamer uitlopen en 5 meter verder het zwembad in springen.. Vervolgens kwam de staff zich voorstellen, ketut (hoofd van het huishouden), helaas is de vriendin van ketut ziek en koet ze alles in haar eentje doen.. nyomang ( chauffeur jeep en regelt alle tripjes) nog twee tuinmannen waar ik de naam even niet kan op komen maar zeer vriendelijk. Tijdens het ontbij met een lekker eitje vroeg ketut of we een massage wilden, dat wilden we wel.. Na een paar uur gerelaxt te hebben kwam de vrouw van de massage, het was top!! 60 minuten masseren kost hier 100000 roepies ongeveer 7,50 euro. De rest van de dag hebben we niks gedaan heerlijk gezwommen in het zwembad, was top! Ketut had na de lunch en het avondmaal al bewezen dat ze heel goed kon koken!!

Op donderdag was het plan om naar singaraja te gaan op zoek naar een boek winkel, want hoe kan het ook anders, het belangrijkste zijn we vergeten de "lonely planet" na heel wat supermarktjes te hebben bezocht waar ze 1 kast hadden staan met boeken van de vorige eeuw erin hadden we op hoop vandaag opgegeven, helaas nog niet gelukt maar we geven niet op!
Wat we wel hebben gedaan is een duiktrip afgesproken voor zaterdag op menjagan island!! Ook hebbe we een dolfijnen trip afgesproken voor vrijdag... Ik houd jullie op de hoogte hoe dat geweest is!! Dikke kus Martin en renee

• 13 Oktober 2012 - 09:05

Mama:

lieve Kinderen,

Wat een heerlijk groot genieten....
    moet er nog erg aan wennen dat jullie er niet zijn...maar zulke verhalen en prachtige ervaringen
    helpen daar aan mee.

Super xxxxx

• 13 Oktober 2012 - 09:50

Patrick:

jjjjjjjjaaaaaaalllllllllllllllloooooooooeeeeeeeerrrrrrrrsssssssss.

geniet xx

• 13 Oktober 2012 - 10:21

Jacqueline:

Zo te lezen zijn jullie in het paradijs beland!! Wat klinkt het allemaal fantastisch. Geniet. Liefs