Dolfijnentrip met made - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Renee Jetten - WaarBenJij.nu Dolfijnentrip met made - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van Renee Jetten - WaarBenJij.nu

Dolfijnentrip met made

Door: Martin en renee

Blijf op de hoogte en volg Renee

14 Oktober 2012 | Indonesië, Lovina

We hadden om 6.00 in de ochtend afgesproken om de zonsopgang te zien! Wij liepen om 6.00 naar het strand en zagen hem in de verte al aankomen.. Leuke boot groter dan de andere en de boot had nog meer speciale kunstjes. Made zou zorgen voor het ontbijt, dat had die prima gedaan, wat bak banaantjes, broodje met hagelslag! Thee en koffie.. Na een lang stuk varen kwamen we in het dolfijnen gebied, made vertelde ons dat dit jacht uren waren van de dolfijnen.. Veel grote groepen dolfijnen, in de verte zagen we de andere bootjes al aankomen, made zei they always come to me. Toen alle andere boten weg waren bleef onze boot nog over, en werden de dolfijnen rustiger, ze waren klaar met eten! Now it is time, de bootjes hier hebben van die bamboe palen aan de zijkant daar had made een soort handgreep aangemaakt. We kregen een snorkel en een bril en moesten op de bamboe gaan zitten vasthouden aan de handgreep. Wanneer made go down zou roepen moesten we naar beneden, dit was zo gaaf...!! We waren echt aan het zwemmen met de dolfijnen, naast ons, onder ons overal, je hoorde ze praten echt ongelooflijk! We dachten deze dolfijnen trip gaan we niet vergeten! Vervolgens moesten we gaan vissen anders zouden we geen lunch hebben.. Na twee uur te hebben gevist en niks gevangen te hebben, zei made dat we naar een koraal gingen daar kon hij beter vissen en wij konden gaan snorkelen.. De trip werd beter en beter.. Daar aangekomen hebben we denk ik een uur gesnorkeld, wat is dat leuk allemaal kleine visjes en wat grotere super mooi koraal.. Ondertussen made en zijn vriend meer vissen, nadat wij gesnorkeld hadden gingen we nog meer vissen en nog meer vissen... Toen we genoeg hadden zijn we naar het huis van made gegaan die aan strand woont in een heel klein huisje, en hebben daar een heerlijke lunch gehad, hij vertelde van alles zoals dat ie negen kinderen heeft en zes kleinkinderen, de zee zijn zwembad en aquarium is enz.. Omdat we te weinig geld hadden, moest Martin nog wat halen bij de ATM, Martin achter op de scooter zonder helm en met honderd door het verkeer heen... Uiteindelijk wel overleefd! Made had nog een goed idee, we gaan weer vissen en dan brengen we jullie naar huis, ook wou hij ons al weet strikken voor de volgende dag maar dan zou hij een camera meenemen.. We zeiden tegen made, we hebben een topfag gehad en vroegen of hij ons eerst thuis kon afzetten, dat was geen probleem! Daar aangekomen, bedankten we made en zijn vriend voor geweldige ervaring.. Made ging vissen, wij gingen lekker naar het zwembad even afkoelen..

Foto's zullen volgen!

Liefs Martin en renee

• 14 Oktober 2012 - 11:45

He kiddo's......jalours!!!

• 14 Oktober 2012 - 11:51

Mama:

waar is trouwens het verslag van gisteren gebleven....snap niets van deze site!!

• 14 Oktober 2012 - 13:56

Bart En Danielle:

Wow...

• 14 Oktober 2012 - 13:56

Bart En Danielle:

Wow...

• 14 Oktober 2012 - 17:15

Martin En Renee:

Ja weten wij ook niet, tot nu toe via de iPhone gedaan maar dat werkt dus niet zo goed, hopelijk vinden we binnenkort ergens een computer met internet.. Over twee dagen gaan we richting kuta, dan kunnen we kijken.. Dikke
    Kus Martin en renee doe de groetjes aan iedereen

• 14 Oktober 2012 - 20:30

oke x snap het xx zal de groetjes doorgeven x